Santral Seslendirme Metinleri

SANTRAL SESLENDİRME METİNLERİ

Kurumsal firmaların telefon trafiğini yönetebilmeleri için santral sistemine ihtiyacı vardır. Bu sistemin doğru işleyebilmesi için gereken diğer durum ise, doğru metin tasarımıdır. Santral seslendirme metinleri bu anlamda değerli bir içeriktir.

Santral seslendirme metinlerinin hazırlanması sırasında, mutlaka arayacak olan kişilerin bağlanmak istedikleri departmanlara ihtiyaç vardır. Zaman zaman tek bir numaraya başlanan karşılama anonsları da bulunmaktadır.

Karşılama anonslarında, mutlaka firma adı, bağlanacak masalar yani dahili numaralar gerekiyor. Bunu ifade ederken şu şekilde bir örek vermek isteriz size:

Seslendirme firmamıza hoşgeldiniz.
Dahili numarayı biliyorsanız, lütfen tuşlayınız. Bilmiyorsanız,
Satış için 2
Muhasebe için 3
Stüdyo için 4
Operatör için 0 ı tuşlayın.

Kurumunuz içerisinde, İngilizce konuşan insanlar için İngilizce bilen masaya yönlendirme yapmak isterseniz, santral sisteminiz teknik olarak bu altyapıya sahipse, yine böyle bir çalışma da yapabilirsiniz.

Karşılama anonsları dışında mesai dışı anonsları bulunmaktadır. Santral seslendirme metinleri arasında sunulacak bu çözümde, firmanızın çalışma saatleri belirtilmeli. Bunun dışında mesaj yönergesi ile, arayan kişinin sisteme bırakacağı acil durum mesajı da hızlı aksiyon almak için önemli bir detay.

Merhaba, şu anda mesai dışındayız. Mesai saatlerimiz; haftaiçi 9-18 saatleri arasındadır. Mesaj bırakmak isterseniz, lütfen 0 ı tuşlayınız.

Santral seslendirme metinleri yazımı sırasında bekletmeler için müşterilerin bekleme sürelerinde bilgi edinmelerini sağlayan anonslar da bulunmaktadır.

Aradığınız kişi şu anda meşgul, lütfen daha sonra yeniden deneyin.
Aradığınız aboneye şu anda ulaşılamamaktadır. Mesaj bırakmak için 1 i tuşlayın.

Bekletme anonsu metni örneğini sizinle paylaşmış olduk.

Sibel Seslendirme, santral sistemlerinize en uygun metin örnekleri ile hizmetinizde.

Yorumlar